Pics og info fra Thunderhawk: Operation Phoenix

Hvis du trodde at det eneste Core Design kan lage er spill med barmfagre arkeologer (hint: Lara), så tro om igjen. Project Eden er et eksempel på det motsatte og Thunderhawk: Operation Phoenix er et annet...
Tekst: Nicklas Mether
Publisert 2001-04-24

Hvis du trodde at det eneste Core Design kan lage er spill med barmfagre arkeologer (hint: Lara), så tro om igjen. Project Eden er et eksempel på det motsatte og Thunderhawk: Operation Phoenix er et annet...

Utvikleren har nå utlevert både informasjon og bilder fra deres siste arkade-helikopterspill. Thunderhawk: Operation Phoenix kommer til å by på et fullt 3D-kart, med en overflate på 16 x 16 kilometer å fly rundt over. Landskapet kan ødelegges, hvilket innebærer at det virkelig kan ses og føles der du har latt rakettene dine regne ned.

Fartøyene i spillet kommer til å bestå av over 2000 polygoner hver, og kan akkurat som landskapet splintres opp totalt. På effektsiden kan været også endres kombinert med real-time lyseffekter.

Spillet, som tidligere har vært å finne i mindre anabole versjoner på Megadrive, Saturn og PlayStation, kommer ut i september på PlayStation 2.


Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake