Infogrames' subbrand Atari stormer frem i de engelske gatene på billboards med et vått budskap.
Reklamen er for sportsspillet Splashdown, som handler om å frese rundt på en jetscooter. Og siden vi snakker om fresing, så er det nok noe for øyeeplene hos de mannlige gamere der ute, i Ataris noe oppfinnsomme reklamekampanje for nettopp dette - umiddelbart uskyldige - sportsspillet.
Bildet til venstre viser plakaten, som for øvrig måler flere kvadratmeter enn en mindre studentleilighet. To smekre damer står ved en jetscooter, og du kjenner dem nok ikke fra før, men de to 22-årige bertene heter Jamelah og Jakki. Det morsomme er da bare, at jo mer det regner, jo mer av den spesielle trykkfargen, våtdrakterne er trykt med, vil forsvinne. Og har det vært en god regnværsdag, kan det hende, at de to jentene bare har på bikinien, når dagen er omme.
Et fantasisk PR-stunt - og vi innrømmer, at den gjerne måtte se dagens lys her hjemme. Snart. Nå, lissom!