Ingen Phantasy uten juks

For bare en uke siden ble Phantasy Star Online Episode 1 og 2 lansert til GameCube i Japan. Dessverre har spillet allerede møtt på det problemet som synes å plage de fleste online multiplayer spill i dag, nemlig juks.
Tekst: Thomas Nilsen
Publisert 2002-09-17

For bare en uke siden ble Phantasy Star Online Episode 1 og 2 lansert til GameCube i Japan. Dessverre har spillet allerede møtt på det problemet som synes å plage de fleste online multiplayer spill i dag, nemlig juks.

Phantasy Star Online på Dreamcast eksisterte noen måneder før de første juksende spillerne begynte å vise seg. Disse ødela dessverre raskt den fornøyelse det var å finne unike våpen og rustninger. Det samme problemet skulle nå være å finne i GameCube versionen. Flere og flere personer skal, ved hjelp av en action replay, ha funnet en måte å forsterke våpen og rustninger.

Sonic Team er på nåværende tidspunkt klar over problemet, og skulle allerede være i gang med å lage en større patch, men om spillet rekker å bli sikret mot juks før det kommer til Europa, kan man foreløpig bare gjette på.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake