Devil May Cry er på moten

Den store Japanske spillutvikleren Capcom som står bak Devil May Cry serien, har nettopp inngåttt en marketførings avtale Diesel.
Tekst: Jakob Møller
Publisert 2003-01-13

Den store Japanske spillutvikleren Capcom som står bak Devil May Cry serien, har nettopp inngåttt en marketførings avtale Diesel.

Dealen går i all sin enkelhet ut på at det vil bli reklamert for Devil May Cry 2 spillet, i alle Diesels butikker i Japan. Og i Devil May Cry 2 vil man kunne åpne alternative kostymer til spillets to hovedpersoner, og de kostymene er selvfølgelig designet av Diesel.

Om de alternative kostymene bare vil være å finne i den Japanske versjonen av spillet er foreløpig uvisst.

Dette må da sies å være et meget spennende/skummelt tiltak. Forestil deg f.eks. i et fremtidig Mario spill, at mario løper rundt med reklamer for Seven-11 på ryggen. Eller at Crash Bandicoot drikker Coca Cola for å skaffe seg energi.

Spennende eller skummelt, det får være opp til den enkelte å avgjøre.

Les mer og se skjermbilder på Gamereactor.no

Tilbake