Norsk
Gamereactor
nyheter
The Last of Us: Part II

Rapport: Naughty Dog-ansatt jobber over 14 timer av gangen

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

I disse dager er det økt fokus på arbeidsforhold i spillbransjen, og spesielt de beryktede crunch-periodene, hvor kronisk overarbeid nærmest forventes for å få et spill klart i tide. Naughty Dog er notorisk kjent for crunch i månedene før lanseringene av spillene sine, og noe tyder på at det skjer igjen.

Nylig utga prosjektkoordinator hos Naughty Dog, Becky Dodd, en beskjed på Twitter, som indikerer at hun har jobbet over 14 timer i strekk.

Blant annet har COG spurt Naughty Dog om hvorvidt dette gjelder store deler av studioet som en del av en crunch-periode frem til lanseringen av The Last of Us: Part II.

Naughty Dog valgte å ikke svare på beskjeden, som ikke akkurat styrker troen på at dette er et engangstilfelle.

The Last of Us: Part II

Relaterte tekster



Loading next content