Norsk
Gamereactor
nyheter
Fallout 76

Todd Howard og Bethesda visste at Fallout 76 var dårlig

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Todd Howard er kjent for å være direkte når han snakker om ting, så du kan være trygg på at Ryan McCaffrey bare måtte spørre Bethesda Game Studios-sjefen hva han synes om Fallout 76 sin mottakelse da han ble intervjuet i den nyeste episoden av IGN Unfiltered.

Da kunne Howard fortelle at de visste Fallout 76 ville få en dårligere start enn de andre spillene studioet er kjent for:

"Vi visste at vi ville ha en del problemer. Det var en vanskelig utvikling med en rekke nye systemer og ting som det. Hei, la oss prøve noe nytt, og når du gjør noe nytt som det vil du møte på noen problemer. Du vet at mange mennesker vil si at det ikke er spillet de ønsker fra deg, men vi vil være kjente for å være noen som prøver nye ting. Det var en meget krevende jobb å få spillet dit det var. Derfor var vi forberedt på å se flere av disse problemene ende opp på skjermen. Vi visste at dette ikke var den typen spill folk er vant til å se fra oss, og at vi ville få en del kritikk for det. Mye av det er fortjent kritikk.

Vi visste det da vi gikk inn i det(...) Dette ville ikke være et spill med høy Metacritic med tanke på hva det er, men vi følte sterkt at dette var noe vi ville spille, noe vi virkelig ville gjøre."

Han sier at de uansett har gjort sitt ytterste for å forbedre Fallout 76 de siste månedene, og at vi vil få se mange spennende ting på E3-messen. Når det kommer til hva han ville gjort annerledes nevner han blant annet at Fallout 4-spillere burde fått prøve betaen gratis, og at spillet burde blitt lansert som en slags early access til en lavere pris. Fremover må de uansett bare leve med valgene som ble tatt mens de gjør alt de kan for at Fallout 76 skal bli kjent som et av de massive spillene som ble en suksess etter en litt dårlig start.

Fallout 76

Relaterte tekster



Loading next content