Norsk
Gamereactor
nyheter
Burnout

Acclaim ruller ut PR kanonen igjen

Firmaet som ga deg muligheten til å skifte navn til Turok og som med glede ville betale dine fartsbøter på dagen for utgivelsen av Burnout 2 er igang igjen. Denne gangen med en flokk duer og en logo.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt

Firmaet som ga deg muligheten til å skifte navn til Turok og som med glede ville betale dine fartsbøter på dagen for utgivelsen av Burnout 2 er igang igjen. Denne gangen med en flokk duer og en logo.

HQ

Acclaim er i gang med å reklamere for deres Virtua Tennis 2 spill, og planen deres er enkel. De vil spray-painte 20 duer med Sega Virtua Tennis logo og så slippe dem løs ved den store tennisturneringen Wimbledon.

Larry Sparks fra Acclaim, sa følgende:

"The Virtua Tennis 2 pigeon marketing campaign is highly targeted, as it brings awareness of the game directly to tennis enthusiasts. The Wimbledon tournament is famous for the occasional descent by pigeons onto center court, but our advertising pigeons are trained to go straight for the fans and flap their logos in front of them."

Hva finner de på som det neste PR stuntet?

Relaterte tekster

BurnoutScore

Burnout

ANMELDELSE. Skrevet av Thomas Tanggaard

Trekkspill-kollisjoner og høyt tempo er hverdagen i Criterions blendende racer!

Acclaim ruller ut PR kanonen igjen

Acclaim ruller ut PR kanonen igjen

NYHET. Skrevet av Rasmus Berg

Firmaet som ga deg muligheten til å skifte navn til Turok og som med glede ville betale dine fartsbøter på dagen for utgivelsen av Burnout 2 er igang igjen. Denne gangen med en flokk duer og en logo.

BMX XXX er for hardcore for USA

BMX XXX er for hardcore for USA

NYHET. Skrevet av Jakob Møller

Acclaim er offer for meget dårlig omtale for øyeblikket. Først annonserer de at de vil betale alle trafikbøter utstedt den dagen racing spillet Burnout 2 kommer, og nå er de i medienes søkelys igjen, på grunn av BMX XXX.

Burnout 2 - snart regner det bøter

Burnout 2 - snart regner det bøter

NYHET. Skrevet av Rasmus Berg

Acclaim har det med å kjøre noen hjernedøde og direkte provoserende reklamekampanjer, men den siste for Burnout 2: Point of Impact, synes flere myndigheter er direkte usmakelig. Vi har detaljene innenfor.



Loading next content