Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Startsiden
nyheter
Apex Legends

Apex Legends hadde sin beste måned i oktober siden lanseringen

Apex Legends ble lansert på overraskende vis i februar, og var nærmest øyeblikkelig en verdensomspennende hit, men få måneder senere droppet en rekke spillere ut fordi Respawn Entertainment var for trege med å pumpe ut nytt innhold.

Men takket være en mer innholdspakket strategi er spillet nå for alvor tilbake, og faktisk var oktober den mest innbringende måneden for spillet siden lanseringen i februar. Dette kan du se i en ny rapport over hos SuperData, hvor det kommer frem at spillet i oktober genererte $45 millioner i mikrojtransaksjoner, som er en stor økning sammenliknet med de $16 millioner som ble brukt måneden før.

Det er en tredobling på én måned. Dessuten har antallet aktive spillere også vokst markant, og det ser så sannelig ut til at det har kommet for å bli.

Dog har tidligere rapporter også slått fast at nettopp på grunn av suksessen har sjansene for å se Titanfall 3 blitt mindre.

Apex Legends

Relaterte tekster

Apex LegendsScore

Apex Legends

ANMELDELSE. Skrevet av Ingar Takanobu Hauge

Apex Legends falt ned som lyn fra klar himmel, men Titanfall-entusiasten Ingar var ikke overbevist. Det var dog før han faktisk testet spillet ...



Loading next content