Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Doom 3 BFG Edition

Doom 3 til PS3 og 360

Id Software annonserer BFG Edition

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Bethesda og Id Software kunne i går ettermiddag løfte sløret for Doom 3 BFG Edition, en oppdatert utgave av det klassiske skytespillet med samme navn.

BFG Edition skal slippes til PC, Playstation 3 og Xbox 360 til høsten, og ved siden av Doom 3 vil pakken inneholde Resurrection of Evil-utvidelsen, et nytt oppdrag med syv nivået og sist, men ikke minst Doom 1 og 2.

Foruten forbedret grafikk vil lommelykten i spillet nå være permanent festet til spillerens uniform. Dette har mye og si gameplaymessig, ettersom du ikke lenger trenger å bytte mellom lykten og våpnene dine.

Ellers kan BFG Edition skilte med forbedrede lyseffekter, et nytt checkpoint-system, 3D-støtte og 5.1 surround-lyd.

- Den fulle Doom-opplevelsen har blitt bedre enn noen gang, og den skal leveres på tvers av plattformene med silkemyk bildeoppdatering og svært responssive kontroller, kommenterer Id Software-sjef John Carmack.

HQ

Relaterte tekster

Doom 3 BFG EditionScore

Doom 3 BFG Edition

ANMELDELSE. Skrevet av Petter Hegevall - GR SE

Åtte år etter lanseringen av Doom 3 kliner Id Software til med en samlepakke med de tre klassiske spillene. Vi har satt karakter...

5
Oculus nekter å ha stjålet fra Zenimax

Oculus nekter å ha stjålet fra Zenimax

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Zenimax truer som kjent med å stevne Oculus VR ettersom John Carmack utviklet programvare til sistnevnte mens han fortsatt var ansatt hos Zenimax. Nå har Oculus sendt ut...

1
GRTV: Løs prat med John Carmack

GRTV: Løs prat med John Carmack

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

GRTV har truffet den legendariske John Carmack, og fikk et fyldig intervju om alt mulig innen spillbransjen. John snakker i vei om bevegelseskontroller, programmering og sine hobbyer...



Loading next content