Norsk
Gamereactor
nyheter
Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI har "over 11 timer med filmatiske mellomsekvenser"

"En ting som var viktig for oss var å fortelle en historie som var komplett, fra begynnelse til slutt"

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Final Fantasy XVI lanseres 22. juni på PlayStation 5, og Square Enix hadde nylig et pressearrangement for å fortelle oss mer om spillet, noe du kan lese mer om i vår nye artikkel.

Under arrangementet hadde produsenten Naoki Yoshida en ganske spektakulær ting å avsløre, for det viser seg at spillet har flere timer med filmatiske mellomsekvenser enn en hel sesong av en TV-serie som Peacemaker, House of the Dragon eller The Last of Us:

"En ting som var viktig for oss, var å fortelle en historie som var komplett, fra begynnelse til slutt, og da tror vi at vi har lyktes. For å klare dette er det over 11 timer med filmatiske mellomsekvenser i hovedscenariet alene, alt sømløst sammenvevd i spillopplevelsen, og spiller i motoren i sanntid."

Vi antar at dette er noe som ikke alle vil sette pris på, mens andre vil elske det. Hva tror du? Er over 11 timer med filmatiske mellomsekvenser en god ting eller ville du ha foretrukket at historien ble fortalt gjennom gameplay?

Final Fantasy XVI

Takk, Gematsu

Relaterte tekster

0
Final Fantasy XVIScore

Final Fantasy XVI

ANMELDELSE. Skrevet av Ketil Skotte

På overflaten er det vanskelig å kjenne igjen barndommens Final Fantasy, men bak det dystre ytre banker seriens hjerte sterkere enn på flere tiår.

0
Noen andre bør lage Final Fantasy XVII

Noen andre bør lage Final Fantasy XVII

NYHET. Skrevet av Olof Westerberg

Naoki Yoshida: "Det ville være bra å se fremover og hente inn en yngre generasjon, med mer ungdommelige følelser, for å lage et nytt FF med utfordringer som passer til dagens verden."



Loading next content