Norsk
Gamereactor
nyheter
Hyper Light Breaker

Heart Machine gjør en endring i Hyper Light Breakers maligniserte Medkits

Den siste oppdateringen har sett ut til å takle mange av spillets største forespørsler fra samfunnet.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Helt siden Heart Machine's Hyper Light Breaker debuterte på PC som en Early Access-tittel, har spillet møtt noen få forskjellige problemer og kritikk fra fans om noen av dets kjernedesignfilosofi og beslutninger. Et av de mest vokale elementene dreier seg om Medkits og hvor utfordrende de kan være å skaffe seg, noe som utvikleren har taklet i den siste oppdateringen for spillet.

Nå, etter denne oppdateringen, vil spillerne starte med en Medkit i hånden og vil også få en automatisk påfylling Medkit i starten av hvert løp. Du vil kunne fylle på Medkits på Shrines ved å bruke Bright Blood og ikke Medigems, og du vil kunne få Medkit forbedringer fra en av leverandørene også, alt mens Medigems blir mindre viktig, noe som legger mindre belastning på den valutatunge opplevelsen.

På toppen av dette, Crown kamper skal bli enklere, flinch vil ikke være like virkningsfull på spilleren, skadespor vil ikke forårsake hit-stun, og forskjellige feil har også blitt knust. Dette ser selvsagt ut som starten på en rekke forbedringer på områder som ellers har skapt frustrasjon, og mange av dem fremhevet vi i våre siste inntrykk.

Sjekk ut de fullstendige lappnotatene nedenfor.

Gameplay-endringer

Forslag fra fellesskapet: Omarbeiding av Medkit


  • Spillere starter nå med et Medkit.

  • Den første Medkit-oppgraderingen som er tilgjengelig via Pherus Bit, forbedrer nå Medkits.

  • Medkits fylles nå automatisk opp ved start av et løp, opp til maks kapasitet (standard 1, kan oppgraderes til 2).

  • Medkit-påfyll ved helligdommer betales nå med Bright Blood, ikke Medigems.

  • Medigemer gir fortsatt en liten mengde helse når de høstes, men brukes ikke lenger til Medikits eller på syklusavslutningsskjermen.

Oppdateringer av fiender


  • Forslag fra fellesskapet: Fjernet tech croc brute og white dirks fra ekstraksjonstabellen.

  • Forslag fra fellesskapet: Økt tid mellom bølger av ekstra fiender i kronekamper.

  • Projektiler fra svake fiender bedøver ikke lenger spilleren.

  • Flinch-animasjoner vil spilles av, men spilleren vil ha full kontroll. Tidligere ble de avspilt av et treff som avbrøt dem et øyeblikk.

  • Løste et problem der skadespor kunne forårsake hit-stun ved kontakt.

  • Fiendens aggro-avstand er redusert.

  • Fjernet noen fiender fra Drop Down Lab som ikke skulle spawne der (eller ikke skulle spawne der i det hele tatt).

Feilrettinger


  • Community Assist: Fikset en feil der noen spillere ble sittende fast på en svart skjerm når de startet.

  • Fellesskapsassistanse: Fikset en minnelekkasje som førte til dårligere ytelse over tid.

Hyper Light Breaker

Relaterte tekster



Loading next content