Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West byr på en langt mer levende verden

Abonner på vårt nyhetsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrevd felt
HQ

Et område Horizon: Zero Dawn ikke gjør særlig bra er å få verdenen utenfor dinosaurenes økosystem til å virke levende og dynamisk, for å gå forbi mennesker som bare sier det samme og står på samme plass blir raskt kjedelig. Akkurat som mye annet virker det gledelig nok som om oppfølgeren vil fikse dette.

I ukens PlayStation Blog-innlegg går utviklerne nærmere inn på hvordan Horizon Forbidden West sin verden blir langt mer interessant å befinne seg i. Blant annet vil de andre personene i verdenen oppføre seg mer naturlig ved å faktisk gjør forskjellige ting i stedet for å bare traske rundt eller stå der. Mange vil også ha ulike personligheter og vil reagere forskjellig på hva Aloy gjør.

Horizon Forbidden West har ikke bare bygget videre på handelssystemet fra Zero Dawn ved å la hver stamme og del av verdenen tilby unike ting å kjøpe, men introduserer også kokker vi kan kjøpe måltider som gir tidsbegrensede effekter fra. Samtidig kan vi som kjent oppgradere og endret utstyret vårt i de langt flere boplassene og byene i spillet, og noen av forbedringene kan vi kun lære ved å utforske verdenen og snakke med folk fra ulike stammer.

Du kan lese langt mer detaljert informasjon om dette i linken, men kort sagt høres det ut som om Horizon Forbidden West blir langt mer interessant å utforske og være i.

Horizon Forbidden West

Relaterte tekster



Loading next content