Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Umurangi Generation
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter
      Insurgency: Sandstorm

      Insurgency: Sandstorm blir "like dødelig" på konsoll

      Vi snakker med NWI om hoppet fra PC til konsoll.

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      Insurgency var et rimelig bra skytespill til PC, som trivdes godt på plattformen, takket være flere år med god og utvidet støtte. Nå er serien på vei til konsoll i form av Insurgency: Sandstorm, en oppfølger som har blitt bygget opp fra grunnen av, med ny grafikk og ny kulefysikk takket være et bytte fra Source til UE4.

      Da Gamereactor var i Paris nå nylig fikk vi sjansen til å prate med sjefdesigner Michael Tsarouhas, som fortalte oss om en del av forandringene de har gjort i oppfølgeren.
      Til tross for hoppet til konsoll så forandrer de ikke på opplevelsen og lar gameplayet være det samme.

      "It's still just as lethal, it's still just as hardcore or tactical or whatever adjective you want to use. The gameplay is the same, the only thing that's going to change and make it work for consoles; obviously the input, the control, and the UI, we wanna make sure people can navigate it. But other than that, it's just really about like, we have this experience that we like, and why wouldn't people on consoles enjoy playing it."

      Under intervjuet prøvde Tsarouhas å gi nykommere til serien en bedre forståelse av hvor Insurgency havner på spekteret av skytespill, og sammenligninger med Battlefield ble uunngåelige, da de nettopp har lagt til kjøretøy i Sandstorm.

      "It's still Insurgency, the vehicles we're adding are light vehicles - they're like trucks with guns on them - but it's purely supplemental. Our game is still absolutely about combat at like close to medium, sometimes long range. It's not like Battlefield which is obviously more large-scale and, you know, more arcadier. It's still Insurgency, we just have bigger maps, but we're maintaining the scale of the combat."

      Har du lyst til å vite mer om spillet, kan du sjekke ut hele intervjuet med Michael Tsarouhas, som du finner i videoen nedenfor. Insurgency: Sandstorm kommer til PC, PS4 og Xbox One i løpet av 2018.

      HQ
      Insurgency: Sandstorm

      Relaterte tekster



      Loading next content