Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Stellaris

Paradox lover sterk støtte til Stellaris

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Paradox Development Studio vil fortsette å satse tungt på deres populære strategispill, Stellaris. På Paradox-forumet skriver game director Henrik Fåhraeus at de lover å "keep improving the game for everyone, almost like an MMO", og det skal de gjøre så lenge "enough players keep buying paid content for the game".

Det er så klart forståelig, og Fåhraeus fortsetter med å fortelle om planene for fremtiden:

"For those of you who are unfamiliar with our post-release policies, we will release a lot of expansions over the coming years. Each expansion will be accompanied by a major update containing a whole bunch of completely free upgrades and improvements to the game in addition to regular bug fixes."

Den første oppdateringen heter Clarke (version 1.1) og slippes i slutten av mai. Her er hva du kan forvente av den:

"CLARKE" HIGHLIGHTS
• Fixes to the Ethic Divergence and Convergence issues. Currently, Pops tend to get more and more neutral (they lose Ethics, but rarely gain new ones.)
• The End of Combat Summary. This screen looks bad and also doesn't tell you what you need to know in order to revise your ship designs, etc.
• Sector Management GUI: There are many issues with this, and we will try to get most of them fixed.
• Diplomacy GUI issues. This includes the Diplomatic Pop-Ups when other empires contact you, but also more and better looking Notifications, and more informative tooltips on wars, etc.
• AI improvements: Notably the Sector AI, but also plenty of other things. This kind of work is never "finished"...
• Myriads of bug fixes and smaller GUI improvements.
• Late game crises bugs. There were some nasty bugs in there, blocking certain subplots and various surprising developments.
• EDIT: Remaining Performance Issues. We know about them; they might even be hotfixed before Clarke.
• EDIT: Corvettes are too good.

Clarke er det første skrittet mot noe som kalles "colony events" som skal være "the bread and butter of the mid-game for the Science Ships". Kort fortalt er denne patchen feilrettinger som kreves før de neste oppdateringene.

StellarisStellarisStellaris
StellarisStellarisStellaris

Relaterte tekster

2
StellarisScore

Stellaris

ANMELDELSE. Skrevet av Mike Holmes

Paradox sikter bokstavelig talt mot stjernene, og leverer et spennende strategispill der en hel galakse skal legges for dine føtter. Gamereactor har satt karakter...

0
Vi spiller Stellaris

Vi spiller Stellaris

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Vi vet at det er på høy tid, men endelig tar vi altså en titt på det glimrende strategispillet Stellaris fra Paradox. I videoen nedenfor kan du se stable et imperium på...

0
GR Live spiller Stellaris

GR Live spiller Stellaris

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

I dagens sending av Gamereactor Live skal vår engelske redaktør Mike Holmes (som fortsatt sørger etter både Brexit og tapet mot Island) ta en nærmere titt på Paradox...

0
Paradox lover sterk støtte til Stellaris

Paradox lover sterk støtte til Stellaris

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Paradox Development Studio vil fortsette å satse tungt på deres populære strategispill, Stellaris. På Paradox-forumet skriver game director Henrik Fåhraeus at de lover å...

0
Stellaris slår Paradox' egen salgsrekord

Stellaris slår Paradox' egen salgsrekord

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Det nylig lanserte romstrategispillet Stellaris fra svenske Paradox har slått utgiverens egne rekord for salg av spill de første 24 timene. Spillet passerte nemlig 200...



Loading next content