Norsk
Gamereactor
nyheter
Sonic Boom: Rise of Lyric

Sega vil gjenvinne tilliten vår med kvalitetsspill

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Av og til kommer spillselskaper med uttalelser som på mange måter er nokså selvsagt, og nå har Sega-sjef Hajime Satomi innrømmet overfor Famitsu at spillene deres ikke har holdt mål de siste årene.

Til det japanske spillmagasinet påpeker dertil Satomi at selskapet har en vei å gå før de når statusen de hadde på 90-tallet, og at løsningen må være å slippe titler med høyere kvalitet:

- In the 90s, Sega was known for its brand. Since then, it has earned a reputation for releasing sub-par titles resulting in the loss of trust with consumers. I've been talking to the employees about how we should start putting serious consideration into quality from this point on. Especially in North America and Europe, where it's always been more of a focus on schedules, I believe that if we can't maintain quality, it would be better to not release anything at all, kommenterer Satomi.

Han fortsetter med å innrømme at spillene har vært for dårlige det siste tiåret:

- We did our best to build a relationship of mutual trust with older fans of Sega, but looking back, there have been some titles that partially betrayed that trust in the past 10 years, avslutter Satomi.

Gode og riktige ord fra sjefen selv, men så var det dette med "action speaks louder than words" da...

Sonic Boom: Rise of Lyric
Sonic Boom var ingen höydare...

Relaterte tekster

Sonic Boom: Rise of LyricScore

Sonic Boom: Rise of Lyric

ANMELDELSE. Skrevet av David Selnes

Med Big Red Buttons Sonic Boom: Rise of Lyric er Sonics siste eventyr ute, og bør kanskje forbli nettopp det. Hans siste eventyr...

2
Slik ser Sonic ut i Unreal Engine 4

Slik ser Sonic ut i Unreal Engine 4

NYHET. Skrevet av Morten Bækkelund

På samme måte som Mario, ser Sonic litt malplassert ut i omgivelsene skapt med Unreal Engine 4, ettersom disse er vesentlig mer virkelighetsnære enn traktene det lynraske...



Loading next content