Norsk
Gamereactor
nyheter
Elden Ring

Shadow of the Erdtree vil ha Sekiro-lignende skalering

Beklager til de som har brukt timevis på å slipe runer, men du kan ikke være OP for denne DLC-en.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Det ser ut til at Shadow of the Erdtree kommer til å inneholde mer enn bare nye områder å utforske og fiender å møte. Hidetaka Miyazaki, spillets regissør og Soulsborne-franchisens ansikt utad, avslørte at det kommer til å finnes en måte å holde utfordringen oppe, uansett hvor høyt opp i nivå du er i grunnspillet.

I en samtale med Famitsu sa Miyazaki at DLC-en vil ha et lignende utfordringsskaleringssystem som i Sekiro: Shadows Die Twice. I Sekiro får du angrepsstyrke etter å ha beseiret viktige bosser i stedet for å få styrke gjennom nivåer.

Hvis vi får se noe lignende i Shadow of the Erdtree, vil det hindre spillere på høyt nivå i å tråkke ned alt foran seg. Det blir imidlertid interessant å se hvordan det fungerer i Elden Ring -utvidelsen, ettersom du kan bruke alle slags angrep i grunnspillet, fra magiske steiner til enkle sverdsving.

Elden Ring

Relaterte tekster

0
Elden RingScore

Elden Ring

ANMELDELSE. Skrevet av Ruben Jones

Sadomasochisme i sin perfekte form.



Loading next content