I går la vi opp et intervju med Gareth Edmondson som er produsent for det fjerde Driver-spillet og han lovte oss alle skuffede gamere en revansj med dette kommende spillet. Problemet med Driv3r var at spillet innehold tusenvis av bugs og feil som igjen førte til at opplevelsen ble en begredelig affære. Nå med det fjerde spillet på tur håper vi inderlig på at Reflections har funnet frem til en god oppskrift og at vi får den dosen Driver som vi ble kjent med i den klassiske eneren.
Spillet lanseres først til PS2 og Xbox (17. Mars), deretter til PC og her er det enda ikke avgjort noen releasedato.
Her er mer fakta:
* Driver: Parallel Lines is an entirely new story with over 40 diverse missions as well as on-the-fly mini-games such as destruction derby and cops and robbers
* Pulse-pounding, non-stop driving action with Hollywood-style car chasing experiences
* On-line play that supports up to eight players in numerous play modes that span the entire city
* Highly intuitive character control, improved physics and an expansive arsenal of weaponry
* An incredibly detailed photo-realistic New York City 'living world' city to explore
* Seamless open mission structure integrated around the central storyline with no load times what-so-ever
* Incredible vehicle damage system with unprecedented detail and level of destruction
* 80 drivable vehicles including cars, bikes and trucks, each with authentic physics; features comprehensive vehicle tuning with performance and visual customization
Flere nyheter om spillet finner du inn her