Norsk
Gamereactor
nyheter
Deliver Us The Moon

Vi snakker med Deliver Us The Moon-skaperne

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Vi fikk en prat med KeokeN Interactives Koen Deetman og Jordy Velasquez bak scenen under Starstream, og de kunne oppdatere oss på utviklingen av Deliver Us The Moon. Etter hva vi kan forstå skal spillet benytte seg mye av puzzles, men utvikleren understreker at de ikke skal føles som det:

"In my opinion you're just going to experience a more visual and audio [driven] adventure, but that's not enough, so we kind of figured out that we want to have puzzles in the game," he said. "However, we never want them to feel like puzzles, so it's kind of like environmental hazards, problems you will encounter... think about unstable bases, problems with your oxygen, maybe hard to reach places, trying to figure out what happened there and what eventually will be told at the end of the game."

Du som har spilt Valves Half-Life-spill kjenner sannsynligvis igjen denne oppskriften, og vi krysser fingrene for at Keoken kan få det til minst like bra.

Se hele intervjuet her:

HQ
Deliver Us The Moon

Relaterte tekster



Loading next content