Norsk
Gamereactor
nyheter
Warhammer 40,000: Space Marine II

Warhammer 40,000: Space Marine II tilbakefører endringer i vanskelighetsgrad og styrker Bolter

Den nye oppdateringen tar ting til et litt mer håndterbart nivå, selv i de vanskeligste vanskelighetsgradene.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Warhammer 40,000: Space Marine II hadde sin første snubling da den lanserte patch 4.0. Som da Helldivers II begynte å svekke populære våpen, følte folk at Saber Interactive også tok moroa ut av PvE-opplevelsen ved å gjøre våpnene mindre nyttige og fiendene sterkere.

I Patch 4.1 skisserer imidlertid spilldirektør Dmitry Grigorenko at utviklerne har lyttet til tilbakemeldingene, og at de kommer til å gjøre endringer basert på det. "Uansett tilbakemeldingene er vi takknemlige for at du føler deg så lidenskapelig opptatt av Warhammer 40,000: Space Marine 2," skriver Grigorenko.

Oppdateringen endrer gytefrekvensen og styrken til Extremis-fiender i alle vanskeligheter, og den øker også følgende Bolter-våpen:


  • Auto Bolt Rifle -> Skaden økte med 20%.

  • Bolt Rifle -> Skaden økes med 10%.

  • Tungt boltgevær -> Skaden økes med 15 %.

  • Stalker Bolt Rifle -> Skaden økes med 10

  • Marksman Bolt Carbine -> Skaden økes med 10

  • Instigator Bolt Carbine -> Skaden økes med 10

  • Bolt Sniper Rifle -> Skaden økes med 12,5 %.

  • Bolt Carbine -> Skaden økes med 15%

  • Occulus Bolt Carbine -> Skaden økes med 15

  • Heavy Bolter -> Skaden økes med 5

Forhåpentligvis vil disse endringene gjøre spillet til en utfordring som er verdig en førsteklasses Space Marine, men uten at det føles kjedelig å spille. Etter Helldivers II-kontroversen er folk mye mindre villige til å akseptere at spillet deres plutselig blir vanskeligere uten noen reell grunn.

Warhammer 40,000: Space Marine II

Relaterte tekster



Loading next content