Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
God of War: Ragnarök

Alt om God of War: Ragnaröks fantastiske musikk

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Selv om vi ikke har fått eller kommer til å få en glimrende dokumentarfilm som God of War sin Raising Kratos har PlayStation Studios og Santa Monica Studio vært relativt åpne om utviklingen av God of War: Ragnarök gjennom kortere videoer. Etter å ha lært mer om historien, skuespillerne, både gamle og nye karakterer og kampsystemet har tiden kommet for å rette fokuset mot den nydelige musikken i spillet.

I dagens video får vi høre komponisten Bear McCreary og noen av de andre utviklernes tanker om å lage musikken i God of War: Ragnarök, noe som blant annet betyr informasjon om hvordan Atreus' kjenningsmelodi ble skapt, hvordan musikken i seg selv reflekterer og forteller en historie og prosessen med å få til dette under en pandemi.

Som forrige gang er det viktig å bemerke at videoen røper et par av overraskelsene i spillet, så har du ikke kommet mer enn en time eller noe ut eventyret kan det være lurt å spare denne til senere.

HQ
God of War: Ragnarök

Relaterte tekster

0
God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Med langt mer varierte fiender og opplevelser, flere valgmuligheter og ikke minst en fantastisk historie pakket inn i enestående grafikk og lyd er dette - om mulig - bedre enn forgjengeren.



Loading next content