Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
esports

Cloud9 inngår sponsoravtale med Smurfene

Abonner på vårt nyhetsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrevd felt
HQ

Det finnes sponsoravtaler, og det finnes smurfeavtaler. Det sistnevnte har den nordamerikanske e-sportorganisasjonen Cloud9 inngått med ingen ringere enn de ikoniske Smurfene.

Sponsoravtalen handler mest av alt om merchandise bestående av alt fra t-skjorter, hettegensere, luer, musematter og klistremerker.

"With its matching colours and sense of fun, Cloud9 and The Smurfs partnered in hopes to strike feelings of joy and nostalgia with fans as the collaboration pays homage to childhood classic, The Smurfs, and C9's history of smurfing in their competitions," forteller Cloud9 på Twitter, innen de kaster seg ut i en lengre historieforelesning:

"The term, "smurfing", was created by two World of Warcraft players using alternate accounts under the names of Papa Smurf and Smurfette to describe when high-level players create new accounts to play against and beat lower-ranked players. Over time, the practice of Smurfing and the term has evolved, used to celebrate the most exciting and winningest moments in gaming and esports. This is our nod to the history of smurfing!"

Du kan se alle de mange Smurfene-produktene her.

Cloud9 inngår sponsoravtale med Smurfene


Loading next content