ESL UK avslørte i dag at Battle of the Brands vender tilbake for å samle inn penger til den veldedige organisasjonen SpecialEffect, med lag fra selskaper som PC Specialist og Ebuyer som skal konkurrere mot hverandre den 6. januar.
Dette er andre året arrangementet går av stabelen, og arrangørene håper på å gjenta suksessen fra i fjor da de hadde 222 000 seere på Twitch, og samlet inn £16 729.
Tom Donegan, SpecialEffect Events Coordinator, sa: "We were so thrilled to hear that Battle of the Brands will be returning for a rematch in January! The first tournament was such an incredible success and we were absolutely bowled over by the total raised for SpecialEffect. It's so fantastic to see the industry coming together to stage this event in support of disabled gamers across the UK and having a LOT of fun in the process. May the best team win!"
Lagene skal konkurrere i CS:GO, Call of Duty: Black Ops 4, Overwatch, Overcooked 2 og Dragon Ball FighterZ, så her er det noe for alle. Hvert lag donerer også £500 for å sørge for at innsamlingsaksjonen får en god start.
Arrangementet går av stabelen kl. 13:00 den 6. januar og du kan se det via Twitch. Fulgte du med i fjor?