Gamereactor Norge. Se de nyeste spilltrailerne, pluss ferske intervjuer fra de største spillmessene i verden. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Earthless
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter

      Iconoclasts stakk av med den gjeveste prisen på Spillprisen 2018

      Men Pode vant flest kategorier.

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      På lørdag gikk Spillprisen 2018 av stabelen på Filmens Hus og jeg var så klart tilstede, både som medlem av pressejuryen og som spillentusiast. Marianne Lerdahl, som har jobbet med Shadow Puppeteer, Drømmefall Kapitler og My Child Lebensborn, var vert og konferansier for arrangementet, som arrangeres i samarbeid med Virke Produsentforeningen og Spillmakerlauget.

      Blant de nominerte finner vi tungvekteren Conan Exiles, som kunne smykke seg med prisen for beste teknologi, men det var altså det lille enmannsspillet Iconoclasts som stakk av med prisen for Årets spill i år, mens nydelige Pode rasket med seg flest priser.

      Kategoriene og vinnerne er som følger:

      Beste spilldesign:
      Iconoclasts (Bifrost Entertainment)

      Beste teknologi:
      Conan Exiles (Funcom)

      Beste lyd:
      Pode (Henchman & Goon)

      Beste visuelle uttrykk:
      Pode (Henchman & Goon)

      Beste moro for alle:
      Pode (Henchman & Goon)

      Årets spill, liten skjerm:
      My Child Lebensborn (Teknopilot/Sarepta Games)

      Årets spill:
      Iconoclasts (Bifrost Entertainment)

      Iconoclasts stakk av med den gjeveste prisen på Spillprisen 2018


      Loading next content