Norsk
Gamereactor
nyheter
The Outer Worlds

Lasteskjermene i The Outer Worlds er basert på handlingene dine

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Obsidian Entertainment har lenge vært kjent for sin action-fylte og konsekvensbaserte spilldynamikk, og nå virker det som de tar konsekvenser til et helt nytt nivåi deres kommende rollespill The Outer Worlds. I et intervju med Game Informer, snakket Daniel Alpert (Art Lead, The Outer Worlds) og Leonard Boyarsky (medregissør) litt om hvordan de har implementert konsekvenser i spillets lasteskjermer.

"These are some of my favourite pieces in the game," sier Alpert. "As you play through, you affect story events. You get these loading screens that are like newspaper-printed images of things the player has done. In a single playthrough, you can't get all the newspaper images." said Alpert, discussing the feature.

"We knew we wanted to do something where you were seeing images or propaganda based on what you had done, but it came together when we decided that it was told from the Board's point of view," legger Boyarsky til. "These are from Board-operated newspapers and periodicals. If you're doing stuff the Board approves of, you're a hero. If you're doing anti-Board stuff, it's an "evil, mysterious stranger plotting against us" kind of thing."

Nedenfor finner du noen eksempler på hvordan lasteskjermene kan ende opp med å se ut basert på handlingene dine.

The Outer Worlds
The Outer Worlds
The Outer Worlds

Relaterte tekster

0
The Outer Worlds (Switch)Score

The Outer Worlds (Switch)

ANMELDELSE. Skrevet av Ingar Takanobu Hauge

Switch-eiere kan nå bryne seg på ett av fjorårets beste spill. Dessverre kommer versjonen med noen solide nedgraderinger på kjøpet.

4
The Outer WorldsScore

The Outer Worlds

ANMELDELSE. Skrevet av Lisa Dahlgren

Obsidian Entertainment er endelig tilbake med et nytt førstepersons RPG-spill, og vi våget oss dypt inn i Halcyon-stjerneklyngen for å finne en score å gi det.



Loading next content