Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Gamereactor
nyheter
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Nå kan vi spille som Quiet i Metal Gear Solid V

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Det har gått nesten tre år siden Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ble lansert, og nesten like lang tid siden Konami sa at de ville slutte å fokusere på videospill. Heldigvis har de ikke sluttet helt.

Nå har det nemlig kommet en ny oppdatering til Metal Gear Solid V, og siden den er den første på nesten et år forstår du sikkert at den ikke fikser en liten filleting heller. Oppdateringen lar oss blant annet spille som Quiet når vi infiltrerer baser. Vi kan selvsagt ikke endre på klærne hennes, men dette kompenserer hun for ved å bli nærmest usynlig når hun ikke beveger seg. Når hun så beveger seg skjer dette lynhurtig, så det går veldig raskt å komme seg til et nytt sted for å bruke de fantastiske skarpskytterevenene hennes. Særlig siden hun også kan hoppe opp til enkelte høyder vi ellers måtte brukt stiger for å komme oss til.

I tillegg til dette har den nå kommet en ekstra utfordrende vanskelighetsgrad for FOB-oppdrag, samtidig som at vi ikke trenger å frykte hevntokter fra andre spillere etter "Event FOB"-oppdrag lenger. På toppen av dele hele kan vi nå utvikle noen nye våpen, inkludert flere skarpskytterrifler og generatorer som skaper mørk materie av ulike slag.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Relaterte tekster

6
Konami gjør det bedre enn på lenge

Konami gjør det bedre enn på lenge

NYHET. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Konami skuffet veldig mange og fikk en del kritikk da de sa at selskapet ville begynne å fokusere mindre på videospill, og heller ha et større fokus på de andre tingene...



Loading next content