I går kunne Sloclap feire at Sifuallerede har solgt over 1 million eksemplarer, men utviklerne ligger ikke på latsiden av den grunn. Vi har allerede hørt snakk om å implemenere vanskelighetsgrader og lignende. Før den tid er det likevel tid for å gjøre et par andre etterlengtede endringer.
Nå kan de av dere som eier PC-utgaven av Sifu laste ned en ny oppdatering som blant annet gjør kameraet litt bedre og ikke minst lagrer Shrine-valgene dine hver gang du fullfører en bane. Dermed trenger du ikke lenger å slite med tidligere valg om du etter hvert finner ut at andre oppgraderinger passer bedre for de resterende utfordringene. Oppdateringen fikser også enkelte måter noen spillere utnytter mekanikker på for å gjøre utfordringene langt lettere. PlayStation-spillere må vente til mandag før disse endringene kommer dit:
Sound design
Added Mandarin Chinese voice over
Design
Tweaks on camera : a pass has been done on all levels to remove camera collision and visibility on some level environments that could block the view during combat.
Fixed the infinite loop exploit of hitting an enemy already down with the sweep attack.
Fixed an issue where Fajar would stop attacking the player in the second phase
Fixed the Blade technique infinite loop exploit against Kuroki
The shrine rewards unlocks are now always saved when finishing a level. (It was only saved if the level was finished with a younger age before)
UX/UI
High Contrast Display is now available for Playstation users
Display additional input combinaison on controller layout
Fixed issues with remapping Focus for keyboard users
Fixed subtitles being cropped when resizing
HUD
Fixed issue for the Japanese PS4 version where remapping the interaction input could block the navigation in some menus.
Dev
Fixed multiple bugs and crashes
Performance optimization
Art
Fixed minor issues with level art & lighting
Fixed Chinese calligraphy mistakes in the Sanctuary - still WIP thanks @materwelonz!
Utviklerne i Sloclap var raskt ute med å si at Sifu, som fortsatt er ett av årets beste spill så langt, både skulle få gratis innhold og bli lettere takket være...
I går kunne Sloclap feire at Sifu allerede har solgt over 1 million eksemplarer, men utviklerne ligger ikke på latsiden av den grunn. Vi har allerede hørt snakk om å...
Siden det vesle indiespillet ble sluppet i en meget travel februar fryktet jeg at Sifu ikke ville selge like godt som det fortjener, men heldigvis virker det som om dette...
Sifu ble sluppet tidligere denne måneden og fikk 8 av 10 av Eirik. Selv om han likte det godt er det mange som klager på at vanskelighetsgraden er for høy og fører til...
Som forventet er det delte meninger om Sifu, men jeg digger det veldig. En av grunnene til uenighetene er selvsagt vanskelighetsgraden siden dette skjer hver gang et...
Nylig slapp Sloclap deres nyeste spill, nemlig Sifu. Her spiller du som en Kung-Fu-mester som gjør alt for å jakte ned og hevne seg på morderne som drepte familien din....