
Med tanke på at Squid Game er Netflix' mest suksessrike serie, og topper både de engelske og ikke-engelske listene med 265 millioner visninger, nok til å slå Wednesday med rundt 252 millioner, er det nok ikke en stor overraskelse at sesong 3 av den koreanske serien også gjør det bra.
Faktisk viser data fra Netflix' hitlister at Squid Game: Sesong 3 allerede er en av strømmetjenestens mest suksessrike serier gjennom tidene. I skrivende stund har den generert 60,1 millioner visninger og 368 millioner timer, noe som er nok til å gjøre serien til det niende største ikke-engelskspråklige prosjektet gjennom tidene, og rundt 40 millioner visninger fra å havne på tredjeplass, bak sesong 1 og sesong 2 av serien.
Når det gjelder hvordan dette står seg i forhold til serier generelt, hvis den kan passere 100 millioner, noe som virker sannsynlig siden den genererte 60 millioner visninger på rundt fem dager, vil det være nok til å bli den åttende største engelske serien gjennom tidene i tillegg til den tredje største ikke-engelske serien, noe som nok en gang beviser at publikum elsker brutale koreanske gameshows.
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du sjekke ut vår anmeldelse av Squid Game: Sesong 3.