Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Startsiden
esports
Counter-Strike: Global Offensive

Vi pratet med Full Kareta og DataspelHAHA etter finalene i vår CS:GO-liga

Nylig tok finalen i andre sesong av vår CS:GO-liga plass her på Gamereactor, hvor Full Kareta seiret over DatspelHAHA i et episk oppgjør, og vi har tatt en prat med begge finalistene for å høre hva de har å si.

"I'd say the toughest opponent in the league was DataspelHAHA. I think that's because both me and Vaskan have been playing in earlier, past teams with these guys, and we pretty much have the same play style, I imagine," fortalte Full Karetas Twecy.

"Our key to success as a team has been focusing on communication, working as a team, and just gaming hard, so right now our main focus is to find a full working vibe again."

Du ser på

Preview 10s
Next 10s
Annonser

Vi pratet også med DataspelHAHAs kaptein Scruul om konkurransen, og om forberedelsen til finalen, og her sa han at de øvde som normalt, og at treningen har sine oppturer og nedturer.

"Our toughest opponent actually was Full Kareta, but we had two different players back then," sa Scruul da vi snakket om hvordan det var å møte sine siste motstandere tidligere i ligaen.

Du ser på

Preview 10s
Next 10s
Annonser

Fra 3:53:00 i videoen nedenfor snakker vi også med begge lagene etter kampen, og her sa Full Karetas bOTRAx, finalens MVP, dette:

"We have up and downs, but I feel this final was... we really needed that, so it was like every play gets some hype for the final. And we have met them before, so it was more confident, but strong,"

Etter dette snakket vi med Zenz fra DataspelHAHA:

"We just tried to, like I said, do the best with the stand-in, and we just did what we have practiced and it just worked out," Sa Zenz før vi spurte om endringen i laglisten som DataspelHAHA hadde. "That was, I think, mid-season of this Gamereactor season, so maybe like one or maximum two months or something."

Og når det gjelder hva laget kunne ha gjort annerledes, sier Zenz: "on Nuke and on Train it's really hard. It's a very team-based map and when our IGL isn't there, he knows a bunch of smokes that we maybe don't know." Hvis Zenz kunne ha valgt et annet kart å spille på ville Mirage ha vært ideelt.

Hva synes du om finalen?

Du ser på

Preview 10s
Next 10s
Annonser
Counter-Strike: Global Offensive