Norsk
Gamereactor
artikler
Unreal Championship

E3: Unreal Championship

Vi sendte en liten bunke spørsmål til James Schmalz fra Digital Extremes, angående Unreal Championship, og her har vi hans brennhete svar.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt

Vi sendte en liten bunke spærsmål til James Schmalz fra Digital Extremes, angående Unreal Championship, og han var jaggu så grei at han svarte!

HQ

Vi sjekket ut dette `Xbox-only` spillet på E3, og du kan lese hva vi fikk ut av det, ved å klikke her.

1. Vil Unreal Championship ha noen av de samme banene/våpnene som UT?
Ikke noe vil være det samme... men vi har forbedret noen av favorittene, som for eksempel Flak Cannon, og vi vil også inkludere et par av de klassiske banene, så de er optimert til den nye Unreal Warfare teknologien.

2. Vil det være med en Translocator og Redeemer i spillet?
Vi har en erstatning for Redeemeren, som er minst like kraftig, og en god del mer interessant.

3. Hvilken nettkode bruker dere? UT`s eller en nyere?
Vi bruker UT`s nettkode slik den er i den siste patchen, og så vil vi forbedre den i læpet av det neste året. Så vi starter med noe som er virkelig bra, og lager noe som er enda bedre.

Dette er en annonse:

4. Hvor mange modeller og skins vil det være i alt?
Det vil jeg helst ikke si, da det vil være masse hemmelige saker, som man kan låse opp etterhvert. Men det vil være 24 figurer Å boss figurer, og så kommer de hemmelige karakterene i tillegg.

5. Hva er forskjellen mellom den primære og sekundære avfyringen med Rocket Launcheren? Det virker som om den sekundære er mye kraftigere og sikker enn den primære. Så hvorfor skulle man bruke den primære?
For æyeblikket er den primære en normal `dum` rakett, men du kan fyre av opp til tre samtidig. Den alternative avfyrer de samme rakettene, men her er de sækende. Så det er fordeler ved begge måter, alt etter hvilken situasjon man er i.

6. Jeg så et våpen, som så ut som en sniper rifle, men den avfyrte en ræd stråle. Hva var det for et våpen?
Det var sikkert Riflen.

7. Hva er meningen med det våpenet, bortsett fra at man kan gi opp til tre ganger så mye skade?
Å gjære en masse skade. Du kan for eksempel ædelegge et kjæretæy eller avlive en motstander som har masse armor.

Dette er en annonse:

8. Hva slags powerups vil finnes i UC?
Vi eksperimenterer med forskjellige powerups og annet snadder for tiden. Vi blir ikke ferdige med de tingene fær om en måned eller to.

9. Vil Xbox versjonen ha stætte for 16x9 widescreen video for HDTV`s?
Det er så vidt jeg vet support for HDTV.

9. Vil UC stætte LAN og ONLINE multiplayer?
Selvfælgelig.

10. Hvor mange polygoner er det pr. modell i Unreal Championship, i forhold til Unreal 2 på PC?
Jeg vet faktisk ikke hvor mange de har i Unreal 2, men vi har flere tusen polygoner pr. modell.

11. På Game Informations siden står det at "auto-aim" er med. Vil denne optionen kunne slåes av og på som det passer en? Og vil det kunne slåes av i både single- og multiplayer?
Du vil være i stand til å slå det av, og det vil være en Server Option til multiplay.

12. Vil Unreal Championship stætte keyboard/mus i tilfelle Xbox kommer til å stætte disse tingene i fremtiden?
Spillet vil stætte den hardwaren, Microsoft planlegger å bruke til Xbox.

13. Hvilke kjæretæyer vil være med i spillet, og hva vil deres hovedformål være?
Det vil være lag- samt enkeltmanns kjæretæyer, som enten har hjul eller svever. De vil hjelpe til med å utvikle gameplayet, samt tilfæye forskjellige taktiske og strategiske elementer i spillet.

14. Vil det være nye multiplayer modes i UC?
Helt sikkert. Vi eksperimenterer med et par nye typer.

15. Vil dere optimere fiendenes kunstige intelligens i forhold til UT?
Den kunstige intelligensen har blitt optimert og forbedret en GOD del i den versjon vi bruker. Så bots vil oppfære seg mer menneskelig.

16. Hva er max. antallet bots, man kan ha i en kamp?
Det er enda ikke bestemt. Vi har fortsatt igjen en del optimering av koden fær vi kan si det.

17. Kan du fortelle oss hvordan forsvar vil spille en vital rolle i dette spillet, i forhold til de fleste andre FPS spill hvor det ikke blir tatt hæyde for det?
Vi gjær mye ut av å forbedre det taktiske elementet i spillet. Det vil snart bli offentligjort mer info om dette punktet.

19. Hvilken del av spillet er du forelæpig mest stolt av?
Vi er veldig fornæyde over alle de tingene vi har implementert inntil videre, pluss at vi er flere måneder foran tidsskjemaet vårt. Det betyr at vi kan pusse mer på spillet, så det blir perfekt når det er klart til butikkene.

Psst! Få et fullt overblikk over nyheter og artikler fra GameReactor @ E3 2001 HER.

Relaterte tekster

0
Unreal Championship 2 – 17 blendende skjermiser!

Unreal Championship 2 – 17 blendende skjermiser!

NYHET. Skrevet av Bernt Erik Sandnes

Det strømmer inn med nye skjermiser etter at Microsoft hadde holdt sin pre-E3 konferanse. Den seneste bunken kommer fra Unreal Championship 2: The Liandri Conflict, som allerede ble annonsert i mars i år. Innenfor har vi de siste skjermisene.

0
Unreal Championship 2 - annonsert

Unreal Championship 2 - annonsert

NYHET. Skrevet av Jon Andreas Bjerk

Microsoft og Epic Games har i dag annonsert oppfølgeren til Xbox versjonen av Unreal Championship, som har fått undertittelen The Liandri Conflict. Vi har mer info innenfor!

0
Ny Unreal Championship oppdatering

Ny Unreal Championship oppdatering

NYHET. Skrevet av Jon Andreas Bjerk

Er du en av de som allerede har skaffet deg Xbox Live og Unreal Championship til Xburken, har vi gode nyheter. En rykende fersk oppdtering er i dag tilgjengelig via Xbox Live!

0
Epic starter nytt underselskap

Epic starter nytt underselskap

NYHET. Skrevet av Jakob Møller

Amerikanske EPIC, som står bak Unreal II til PC og Unreal Championship til Xbox, har nettopp annonsert at de har startet et lite nytt underselskap, og navnet på den lille nye er Scion.

0
Unreal Championship får patch?

Unreal Championship får patch?

NYHET. Skrevet av Rasmus Berg

Digital Extremes har nettopp luftet tanker om å sende ut en patch til Unreal Championship, som skulle rette opp på problemer med et par våpen, grenser på banene og den til tider haltende frame-raten. Vi har detaljene.



Loading next content